Tuesday, October 31, 2006

Roommate I

Und gleich der erste Beitrag:
So ganz beiläufig fragt mich die Hexe, ob ich mich rasiere (!). Auf mein einsilbiges "Ja" fügt sie hinzu, ob ich Rasierschaum benutze. Auf mein wiederum einsilbiges "Nein" und ein mehrsilbiges "Geht auch wunderbar ohne" schiebt sie hinterher, dass sie sich eine neue Flasche Rasierschaum gekauft hätte und beim ersten Gebrauch bemerkt hätte, dass die Flasche schon offen war und Schaum drangeklebt hätte. Nun bin ich also auch noch eine Rasierschaumdiebin. Note to myself: Hinter jeder Hexen-Frage steckt eine Hidden Agenda!

Right away the first post:
Casually the witch asks me, if I shave (!) myself. To my monosyllagic "yes" she answers with the question, if I use shaving foam. To my again monosyllabic "no" and my polysillabic "works just fine without it" she notes that she has bought herself a new bottle of shaving foam and when she used it for the first time, she noticed that it was already opened and that there was foam sticking to the top. So obviously, now I'm a shaving foam thief too. Note to myself: Behind every witch-question there's a hidden agenda!

1 Comments:

Blogger Jessica said...

böse hexe, diese hexe!
(es gibt auch liebe *geradecharmedguck*

6:59 AM  

Post a Comment

<< Home